torsdag 11. april 2013

På gjensyn Shanghai

Då kom dagen då eg skulle reisa frå Shanghai, byen som aldri søv. Eg har blitt veldig glad i denne byen, og eg veit at eg vil koma tilbake hit. Det som har vore det beste med å bu i Shanghai har vore å få bu hjå Arna og familien, bli kjendt med den kinesiske veremåten, gå i gatene og sjå på folkelivet, kinamaten som ikkje kan samanliknast med den ein får i Norge, å sjå på skyskraperene om kvelden, shoppingen og kinesisk masasje. Dette vil eg sakne masse, masse...

Siste dagen i Shanghai var eg, Randi, Arna, Lars Petter, Solveig og Fredrik og spiste frukost på "Kommune". Ein veldig koseleg restaurant i eit område med typiske kinesiske smale gater. Her finn ein mange boder med utsalg, pubar og kafeer. Det var ei bod med masse flotte portrett, og eg knipsa i veg. Hit er det mange turistar som kjem innom.








Det blei nokon timar i bil i Shanghai for å koma seg frå a til b. Det var ikkje sjeldan at trafikken var tett i tett. Då blei det 3 timar i bil i staden for 1/2 time. Solveig og Fredrik hadde faste plassar i baksetet, og når det var fullt i bilen sat eg ofte bak saman med dei. Då blei det tralling på både engelsk og kinesisk :)



Ellers har Yellow mountain og Boracay vore turar som gjort turen min i Kina til ein av dei betre. Å bli kjendt med Emma og å få besøk av Randi var noko som toppa det heile. Bildet nedanfor er frå siste kveld på nattklubb. Takk for meg Shanghai !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar