fredag 5. april 2013

Se min kjole...

Då drog vi frå fantastiske Boracay og tilbake til Shanghai. Det var fryktelig trist å dra frå denne nydelege staden, men hit skal eg tilbake. Det var nesten som ein sjokk for kroppen å dra frå over 30 grader, til 10-15 grader. Men takk og lov for ullgensaren i håndbaggasjen.

Dagen før vi drog til Boracay var eg og Randi hjå skreddaren og fekk bestillt oss kjoler i fleng, skjorter og dress. Vi blei målt opp og ned, og i dag har vi vore og henta kleda. Eg bestillte meg blandt anna ein lang kvit kjole. Litt trang, men jaja...


Dagen i går og i dag gjekk med til busstur på dobbeltdekker. No var vi verkeleg tursitar i Shanghai, og fekk sett dei mest kjende bygningane og områda i Shanghai.



Nedanfor viser Yu Garden. Her er nokon typisk kinesiske bygningar midt i byen. Yu Garden er det svært mange turistar som oppsøker, og her er det mange salgsboder, tee-house, kafear +++ Absolutt verdt å oppleva når ein er i Shanghai. Eg og Randi fann tee-house på toppen av ein av bygningane, og der fekk vi ein smaksrunde på 6 ulike te typar. Det var utruleg masse gode smakar, og eg kjende at dette var noko anna enn pose teen som eg kjøper i butikken heima. Vi fekk ein liten runde med fakta om kvar te vi smakte på. Ein te var for lykke, ein for oppvåkning, ein for vakker hud, styrke og hell osv. Spesiellt likte eg ginseng teen som blir med på flyttelasset heim til Norge. Denne skulle vera bra for det meste :)















1 kommentar:

  1. Så nydelig kjole! :) Såg ut som ein herlig plass å vere på, du er heldige som får så mange flotte opplevelser :) Klem fra June

    SvarSlett