lørdag 9. mars 2013

Bli barn igjen...

I dag har Arna og Lars Petter vore på treff med fleire norske par. Då er eg så heldig og få ansvaret for mine to nydelege tantebarn, Solveig (5 år) og Fredrik (4 år), heilt aleine. Vi har storkosa oss med leik, kortspel, stigespel, løpt opp og ned i gangane, kledd oss ut, bestillt pizza, spist lørdagsnop og sett tegnefilm. Til slutt får dei lov til å sovne på sofaen, berre fordi eg passar dei. Det er fint å ta del i dei små, men likevel store gledene som dei har. Det handler om å lære seg å bli litt barn igjen, for DEN følelsen er god. Eg kjem nok til å ha mange slike små men likevel store gleder i tida eg bur her saman med dei. Det er eg glad for :)

                                                   Alt blir fantastisk med lørdagsnop !!!



                                                                     Solveig

                                                                         
                                                                     Fredrik


Tidleg på dagen fekk eg meg ein joggetur langs elva til "The Bund". Herleg å koma seg ut av bykjerna og jogge langs elvekanten. Det har vore nok ein varm dag, med 26 grader, så det er svært enkelt å la seg motivere ut. La det fortsette slik !!!

                                   
                                                                   Elvepromenaden



                                                                  Buldring langs elva


1 kommentar: