mandag 11. mars 2013

Dumplings

Når eg går på gatene her i Shanghai, er det ein stim av matlukt overalt. Nokon lukter er betre enn andre såklart. Det er til tider ein så ufattelig dårleg stank, at eg berre må koma meg bort frå det hjørnet der stanken kjem ifrå. Her i Kina spiser dei faktisk hundar. Eg har sjølv sett med eigne auger at dei har slakta ein hund. MEN, nok om det...

Men andre ganger er det svært innbydande gatemat som luktar og ser bra ut. Eg har funne to favorittar. Den eine er ein type tynne nanbrød som smakar himmelsk, og kostar ca. 3 norske kroner. Min andre favoritt er dumplings, som også smakar himmelsk godt. Ein får 4 stk dumplings for ca. 6 norske kroner.

Kort fortalt er dumplings laga av ein type butterdeig, fyller deigen med det ein ønsker, for så å koke eller frityrsteike dei. Eg likar dei såklart best frityrsteikt. Innhaldet kan berre fantasien begrensa, men min favoritt kjøpte eg i dag. Den var fyllt med svinekjøtt og sesamfrø på toppen. Perfekt for lunsj ein dag eg går aleine i gatene :)



                                                               Dagens dumplings

                                                               Himmelsk gode nanbrød

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar