tirsdag 12. mars 2013

Kinesisk-kurs

Kinesisk er ei språkgruppe i den sinotibetanske språkfamilien. Dette omfattar over 350 språk i det austlege Asia.

Det er ca. ein femtedel av folket i verda (ca. 1,2 milliardar) som snakkar ei form for kinesisk som morsmål, og det blir difor det språket i verda med flest morsmålsbrukarar. Standard mandarin er det mest vanlege, og det er dette eg lærer meg, og som er det offisielle språket i Folkerepublikken Kina.

Kinesisk talespråk er eit tonespråk. Det er tonen stavingane blir uttala med, som er det einaste som skil orda frå kvarandre. På standard mandarin har ordet "Ma" 5 ulike betydningar, alt etter kvar ein legg trykket på bokstaven "a". Dette kan by på utfordringar...





Eg har starta å læra meg kinesisk, og tek privattimar med Rainbow. Rainbow har eigentleg eit kinesisk navn, men mange kinesera velger sitt engelske navn sjølv. Nokon meir orginale enn andre :) Rainbow er oppvaksen i Shanghai, og lærar på ein ungdomsskule her i byen. Ho har tidlegare vore operasanger i Italia, og kan både kinesisk, engelsk og italiensk.  

Dagens time gjekk på å læra seg tonane i språket, litt grammatikk og daglegtale. Rainbow er ei utrulig dyktig, engasjert, lærevillig og morsom jente, så timane med ho er og kjem til å bli bra. No er det øving og pugging til neste gang. Kjenner på meg at dette kan bli utfordrande. Men gøy er det uansett.



                                                                            Rainbow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar