torsdag 21. mars 2013

Leon og Shang Lee

Grunnen til at Arna og Lars Petter flytta til Shanghai, var at Lars Petter, som jobbar for DNV, fekk eit tilbod om å starte jobbe her for ein periode. Dei blir kalla "expats", som er ein betegnelsen for folk midlertidig busatte i utlandet pga jobb.

Arna, Lars Petter, Solveig og Fredrik bur i ein leilighet i Royal Pavillion. Dette er to tvillingtårn, med 40 etasjar. Dei bur i etasje 18, så dette er ingen stad for dei med høgdeskrekk. Det er litt skummelt mtp på kva barna kan finna på å gjera, så dei fleste vindaugene er blitt knytt igjen og det er strenge reglar for å gå ut på verandaen. Det er fire soverom og tre bad, så det er med andre ord god plass til besøk. Akkurat no bur vi 5 vaksne og 4 barn i leiligheten.

                                                         Eg bur no i det venstre tårnet

Leon er privatsjåføren til Lars Petter, og køyrer han til og frå jobb kvar dag, samt Solveig og Fredrik til skulen kvar dag. I tillegg kan Arna bruke han som sjåfør til og frå butikkar, og andre aktivitetar som ho held på med. Det er utruleg fint når eg og andre er på besøk å ha han som sjåfør, sidan han er kjend i byen og kan kinesisk. Dersom eg ønsker å dra til eit marked ein dag, køyrer han meg dit, ventar i bilen eit par timar, for så å køyre meg heim att. Då nyttar han tida ofte til å sove i bilen. Leon er oppvaksen i Shanghai, og bur i ein leilighet i byen saman med foreldra sine.


I tillegg har Arna og Lars Petter ansatt "ayi", og heiter Shang Lee. Ho hjelp til med husarbeid, matlaging og kan passe på Solveig og Fredrik dersom det skulle vera behov for det. "Ayi" er det same som hushjelp, og nesten alle expater har ansatt ein "ayi". Shang Lee er ei utruleg hjelpsam dame. Ho har arbeidstid her i leiligheten frå kl 15-20 i vekedagane, men hjelp også til i helgane dersom det er behov for det. Shang Lee har vist seg å vera utruleg flink å lage mat, og eg har lært nokon kokkekunster av ho i tida eg har vore her. Ein kveld laga ho dumplings, noko som er blitt min favoritt. Ein kveld laga eg vaniljebollar, noko ho aldri hadde laga eller smakt før. Men ho klarte utforminga meget bra, og eg trur ho likte smaken sidan ho ville ha med seg bollar heim som kveldsmat :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar