tirsdag 12. mars 2013

Spa-behandling

Ein av dei beste tingene med å vera her i Shanghai er spa-behandlingen som eg benyttar meg av. Arna har funne sine favorittstader like i nærleiken her vi bur, og dei blir flittig besøkt. Etter "boot camp" er det herleg å ta ein time med kinesisk masasje, ansiktsbehandling eller manikyr og pedikyr.

Eg har vore på ein del spa-behandlingar i Norge, men dei kan ikkje målast med det ein får her. Kineserane jobbar heile tida. Når eg tek ansiktsbehandling og ligg med maske, startar dei å massere nakke, armar og hender, i staden for å gå ut av rommet medan maska skal trekke inn. Her får ein valuta for penga. Ein kan få 1 1/2 time med massaje for 120 kr, ansiktsbehandling i 2 timar for 300 kr og manikyr og pedikyr for 150 kr. Det kan ein ikkje klage på.

                                                        Pedikyr på "Drogon fly" 

Dagen i dag starta med "boot camp" med Andy utandørs, sidan luftkvaliteten var rimeleg bra. Dette var ein av dei hardaste timane eg har hatt. Sidan det blei arrangert mitt i ein park ved studentboligar, fekk vi ein del tilskodera også, så her måtte ein gi alt !!! Etterpå var det lunsj-tid på ein koseleg kafe ute i sola, litt shopping og på kveldinga var det tid for den ukentlige ansiktsbehandlinga :)

                                                               Meg og Siri på lunsj



                                                                    Vår i Shanghai

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar