fredag 15. mars 2013

Studentar i Shanghai

Veninda mi Emma, som eg blei kjendt med forrige tirsdag, sit i student styret, "ANSA", for dei norske studentane her i Shanghai. Eg var så heldig å få bli invitert med på ei samling med studentane. Plutseleg fekk eg ein fin anledning til nye bekjendte. Slikt seier ein ikkje neitakk til :)

Samlinga var på O´mallys, som er ein brun pub like ved her eg bur. Det var middag og øl/vin/coctails som stod på menyen. Det dukka opp studentar frå heile Norge, og frå ulike studieretningar som kinesisk, samfunnøkonomi, statsvitenskap og BI-studentar. Dei fleste studerte ved "Fudan University", som ligg ca. 20 min med taxi utanfor byen. Universitetet blir rekna for å vera det beste i Kina og ein av dei beste i verda på dei økonomiske utdanningane.

Denne flotte gjengen her, hadde eg ein kjekk kveld saman med. Det var mykje spennande studentane kunne fortelle meg om det å bu og studere i Shanghai. Samhold mellom dei norske studentane verka til å vera veldig bra. Kansje ikkje så rart sidan det er få av dei her, ca. 60 studentar frå Norge. I tillegg lever dei på den andre sida av kloden, langt heimefrå mor. Nesten som eg fekk lysst til å studera igjen, og dra til utlandet. Men berre nesten... Brun pub og iPhone kamera, viste seg å ikkje vera ein god kombinasjon. Men bilde må eg ha uansett. Det var ein utruleg flott gjeng, og god stemning. Det blir nok fleir treff med dei :)


                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar